Η αύξηση της επισκεψιμότητας και η προώθηση ιστοσελίδων είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες για ένα website. Χωρίς επισκέψεις δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα.

Είναι σαν να έχεις ένα κατάστημα στο οποίο δεν μπαίνει άνθρωπος.

Αυτό που θέλω να τονίσω ξεκινώντας, είναι την τεράστια διαφορά μεταξύ των επισκέψεων και των στοχευόμενων επισκέψεων.

Η διαφορά είναι χαώδης.

Ως συνήθως, θα εξηγήσω με παράδειγμα.

Ας υποθέσουμε πως έχουμε ένα website για πωλήσεις ακινήτων στην Κρήτη.

Επισκέπτες που ψάχνουν να αγοράσουν ακίνητα στην Κρήτη αποτελούν στοχευόμενη επισκεψιμότητα.

Επισκέπτες που ψάχνουν να αγοράσουν ακίνητα στο Ιόνιο, δεν αποτελούν στοχευόμενη επισκεψιμότητα.

Μοιάζει προφανές, όμως πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν όσοι ασχολούνται με την προώθηση ιστοσελίδων.

Θέλεις να προσελκύσεις όσο το δυνατόν πιο στοχευόμενη επισκεψιμότητα γίνεται και να στρέψεις τις προσπάθειές σου προς αυτή την κατεύθυνση.

Το γιατί θα το δούμε σε άλλο άρθρο. Για την ώρα ας δούμε τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να αυξήσεις τον αριθμό των επισκέψεων της ιστοσελίδας σου.

Social Media

Τεράστια πηγή επισκέψεων. Πρόκειται για τα γνωστά Facebook, Twitter, Google + κλπ.

Για να είμαι ειλικρινής όταν ξεκίνησαν, δεν πίστεψα πως μπορεί να αποδειχθούν σημαντική πηγή επισκέψεων.

Τα έβλεπα ως χάσιμο χρόνου.

Η αλήθεια είναι πως έκανα λάθος. Η δύναμή τους είναι πολύ μεγάλη. Πολλά websites πλέον, έχουν περισσότερες επισκέψεις από τα social media, από ότι έχουν από την Google.

Αποτελούν πολύ σημαντικά εργαλεία προώθησης ιστοσελίδων.

Search Engine Optimization

Πρόκειται για επισκέψεις μέσα από τις μηχανές αναζήτησης και κυρίως την Google.

Το search engine optimization εκφράζει όλες τις προσπάθειες που μπορεί κάποιος να κάνει, για να αναρριχηθεί ψηλά στην κατάταξη για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Στο ίδιο παράδειγμα με προηγουμένως, θέλουμε να βγούμε ψηλά στην Google για keywords όπως οι: «αγορά ακινήτου στην Κρήτη», «ακίνητα στην Κρήτη», «που να αγοράσω σπίτι στην Κρήτη» κλπ.

Αν σε αυτές τις λέξεις – κλειδιά, το website μας είναι στις 3 πρώτες θέσεις, τότε θα δέχεται μία πολύ σημαντική ροή ποιοτικών επισκεπτών καθημερινά και μάλιστα δωρεάν.

Για περισσότερα δες search engine optimization

Διαφήμιση

Η online διαφήμιση ή αλλιώς διαφήμιση στο internet, είναι ένα πολύ σημαντικό μέσο για την αύξηση της επισκεψιμότητας ενός website.

Αν θέλεις μία πραγματικά τεράστια αύξηση της επισκεψιμότητας, θα πρέπει να εκμεταλλευτείς όλα τα μέσα.

Δωρεάν και μη.

Γνωρίζω πολύ καλά πως η διαφήμιση τρομάζει.

Το μυστικό για μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια και την σωστή προώθηση μιας ιστοσελίδας, είναι η γνώση των στατιστικών στοιχείων του website σου.

Θα πρέπει να γνωρίζεις πόσο αξίζει για σένα κάθε νέος πελάτης.

Αν για παράδειγμα κάθε νέος πελάτης αξίζει 200 ευρώ, πόσα χρήματα θα πλήρωνες για να τον αποκτήσεις;

Η γνώση τέτοιων στοιχείων θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις και να εκτελέσεις διαφημιστικές καμπάνιες με σχετική ασφάλεια.

Υπάρχουν πολλά είδη Online διαφήμισης όπως το Google AdWords και οι  διαφημίσεις του Facebook.

Video Marketing

Εδώ μιλάμε κυρίως για το YouTube και την προσπάθεια δημιουργίας μίας ροής επισκεπτών μέσα από το συγκεκριμένο κανάλι.

Το YouTube είναι αυτή την στιγμή ο ταχύτερος τρόπος για αναρρίχηση στην Google.

Η Google περιλαμβάνει στα αποτελέσματα αναζήτησης, videos από το YouTube και μάλιστα τα αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη συμπάθεια.

Στο ίδιο παράδειγμα, αν ανεβάσουμε στο YouTube ένα video με τίτλο «αγορά ακινήτων στην Κρήτη», είναι πιο εύκολο ανεβάσουμε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google το συγκεκριμένο video, από ότι ένα άρθρο.

Έχω αναφέρει επανειλημμένα μέσα από αυτό το blog, πως το internet μετατρέπεται σε ένα μέσο με βάση το video.

Το YouTube αποτελεί αυτή την στιγμή ένα πολύ σημαντικό μέσο για δωρεάν αύξηση επισκεψιμότητας.

Εκμεταλλεύσου το!

Άλλοι τρόποι αύξησης επισκεψιμότητας

Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις για την προώθηση ιστοσελίδων.

Μπορείς να γράφεις άρθρα σε άλλα blogs και να συμμετέχεις σε forums, περιλαμβάνοντας το link της ιστοσελίδας σου στο τέλος του κάθε άρθρου.

Μπορείς επίσης να δημοσιεύεις PDF αρχεία, τα οποία να έχουν την τάση να μοιράζονται και φτάνουν σε πολύ κόσμο.

Το μυστικό εδώ είναι η ποιοτική διανομή των πληροφοριών.

Θα πρέπει όλες οι πληροφορίες που ανεβαίνουν στο διαδίκτυο να είναι ποιοτικές.

Θα πρέπει να προσφέρουν κάποια λύση. Θα πρέπει να βοηθούν όσους τις διαβάζουν.

Μην ξεχνάς πως η ιστοσελίδα σου έχει δημιουργηθεί για τους επισκέπτες. Όλα γίνονται για αυτούς και όσο περισσότερη αξία προσθέτεις στην ζωή τους, τόσο πιο εύκολο είναι να αποδεχτούν το website σου και να το μοιραστούν με φίλους.

Να ανεβάζεις λοιπόν περιεχόμενο που θα έχει πραγματικό αντίκτυπο σε όσους το διαβάζουν.

Για να μπορέσεις να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να γνωρίζεις πολύ καλά τον επισκέπτη που στοχεύεις.

Τι θέλει, τι πιστεύει και τι φοβάται.

Η κατανόηση του τριπτύχου αυτού θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις περιεχόμενα που θα κάνουν την διαφορά.

Περιεχόμενα που θα διανεμηθούν, θα μοιραστούν και θα φέρουν στοχευόμενους επισκέπτες στο site σου.

Προτείνω να ξεκινήσεις συγκεντρώνοντας τις 10 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που υπάρχουν γύρω από το θέμα που καλύπτει η ιστοσελίδα σου.

Μην προσπαθείς να μαντέψεις.

Κάνε έρευνα. Ψάξε σε άλλα blogs, σε forums και στα social media.

Βλέπεις ερωτήσεις να επαναλαμβάνονται;

Οι 10 ερωτήσεις που θα συγκεντρώσεις θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις περιεχόμενα που προσφέρουν υπηρεσία.

Περιεχόμενα που θα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό και που θα δημιουργήσουν μία σταθερή ροή επισκεπτών.

Κλείνοντας, θα ήθελα να σου προτείνω αυτό που προτείνω και στους πελάτες μου.

Ξεκίνα με τους δωρεάν τρόπους, διόρθωσε ότι δεν αποδίδει καλά στο site στην συνέχεια προχώρα σε διαφήμιση.

Επαναλαμβάνω πως η ραγδαία αύξηση της επισκεψιμότητας προϋποθέτει την εκμετάλλευση όλων των μέσων που έχεις στην διάθεσή σου.

Η προώθηση ιστοσελίδων απαιτεί δουλειά, όπως και οτιδήποτε άλλο πραγματικά αξίζει.