Το λέω σε κάθε ευκαιρία. Το email marketing είναι το μυστικό για να κερδίζεις χρήματα μέσω internet. Η εργασία από το σπίτι είναι απολύτως εφικτή αν έχεις μια ποιοτική λίστα από emails.

Το φωνάζω εδώ και καιρό και κανείς δεν δείχνει να το καταλαβαίνει. Αν κάνεις μια βόλτα στα επιτυχημένα websites και blogs του εξωτερικού, θα διαπιστώσεις πως σχεδόν όλοι προσπαθούν να δημιουργήσουν μία λίστα.

Στην Ελλάδα κανείς! Γιατί; Δεν έχουμε τα μέσα; Δεν έχουμε τις γνώσεις; Τι δεν έχουμε; Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει την αξία του email marketing. Τα χρήματα βρίσκονται στην λίστα και στην σχέση που έχετε με την λίστα. Είναι νόμος.

Σήμερα έπεσα πάνω στην click@life και είπα επιτέλους! Είναι η πρώτη email marketing προσπάθεια που συναντώ στην Ελλάδα. Πολύ επιθετική βέβαια και με μεγάλο διαφημιστικό budget.

Πρόκειται για μία εβδομαδιαία ενημέρωση μέσω email, για τα τελευταία νέα στον χώρο της ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Πιο απλά, πρόκειται για ένα τυπικό newsletter.

Η click@life χρησιμοποιεί την κλασσική μέθοδο του ανταλλάγματος. Σου προσφέρω κάτι ως αντάλλαγμα για την εγγραφή σου στο newsletter. Αν δεν προσφέρεις κάποιο αντάλλαγμα, δεν θα έχεις και ανταπόκριση.

Με την συνδρομή λοιπόν στο newsletter, παίρνεις αυτόματα μέρος στο διαγωνισμό και έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις τηλεοράσεις, υπολογιστές, φωτογραφικές μηχανές κλπ κλπ.

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ξαναδεί να προσφέρεται κάποιο αντίστοιχο αντάλλαγμα. Γράψου στο newsletter και κέρδισε δώρα? Θα ήθελα πολύ να έχω πρόσβαση στα στατιστικά τους και να δω πόσο αποτελεσματικό είναι ένα τέτοιο αντάλλαγμα.

Συνήθως προσφέρεται κάποιου είδους πληροφορία. Βρίσκεις μία αγορά στην οποία υπάρχει μία ανάγκη ή ένα πρόβλημα και προσφέρεις το πρώτο βήμα ως αντάλλαγμα για την εγγραφή ή πληροφορίες που για τους ενδιαφερόμενους είναι πολύτιμες.

Η αγορά όμως της ψυχαγωγίας είναι περίεργη. Δεν υπάρχει κάποια ανάγκη για να ικανοποιηθεί ή κάποιος πόνος που προκαλεί το πρόβλημα, όπως για παράδειγμα στο niche της απώλειας βάρους.

Όποιος είναι υπέρβαρος και δεν αισθάνεται καλά με το σώμα του έχει πρόβλημα το οποίο του προκαλεί κάποιο πόνο. Όχι σωματικό αλλά ψυχολογικό. Αυτού του είδους οι αγορές προσφέρονται για email marketing και την δημιουργία λίστας.

Η αγορά της ψυχαγωγίας όμως; Περισσότερο νομίζω υπάρχει πρόβλημα οικονομικό, παρά επιλογών. Δεν ανήκει στις αγορές όπου υπάρχει κάποιο πρόβλημα που απαιτεί άμεση λύση.

Έχω γραφτεί στο newsletter της click@life, περισσότερο για να δω πως θα προσπαθήσουν να κεφαλαιοποιήσουν την λίστα τους, παρά γιατί ενδιαφέρομαι για τα νέα από τον χώρο της ψυχαγωγίας. Όταν θα έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για την προσπάθεια της click@life θα πούμε περισσότερα.