Δείτε το ακόλουθο Video:

Όπως πιθανόν θυμάστε από την κεντρική σελίδα, οι keywords αποτελούν ένα από τα 3 βασικά στοιχεία του pay per click advertising. Τα άλλα 2 είναι οι διαφημίσεις και η τιμολόγηση.

Για να μπορέσετε να ανακαλύψετε ποιοτικές keywords, θα πρέπει να φέρετε τον εαυτό σας στην θέση του επισκέπτη. Ποιες είναι οι keywords που θα χρησιμοποιούσε κάποιος σε μία μηχανή αναζήτησης, για να βρει αυτό που προσφέρετε;

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα σας δώσει έναν σεβαστό αριθμό από keywords για να ξεκινήσετε. Επιπλέον είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε ένα από το ακόλουθα εργαλεία:

Εισάγεις μία keyword και σου επιστρέφουν συνώνυμες, καθώς και άλλα χρήσιμα στοιχεία, όπως συνολικό αριθμό αναζητήσεων για τον προηγούμενο μήνα, ανταγωνισμό κλπ. Προσωπικά χρησιμοποιώ και τα 2 συνδυαστικά. Ας δούμε ένα παράδειγμα.

Σε αυτή την screen shot έχω κάνει μία αναζήτηση στο keyword tool της Google, για την keyword “pay per click advertising”. Μου έχει δώσει διάφορα ενδιαφέροντα αποτελέσματα, όπως: “ppc marketing”, “search engine optimization” κλπ.

Ας υποθέσουμε πως προσφέρω εκπαίδευση για το pay per click advertising. Η “ppc marketing” είναι μία πολύ καλή keyword για να τεστάρω. Η “search engine optimization” όμως, παρόλο που έχουν τον ίδιο παρονομαστή, την αύξηση των επισκέψεων δηλαδή, αφορά μία τελείως διαφορετική τακτική.

Μην ξεχνάτε πως κάθε click κοστίζει και θέλετε να προσεγγίσετε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε. Εκτός από το κόστος, η προβολή διαφημίσεων σε πολύ γενικές keywords θα σας δώσει πολύ μικρό CTR, κάτι που επηρεάζει δραματικά το quality score της Google. Θα μιλήσουμε όμως για αυτό αργότερα.

Μία επιπλέον πολύ καλή keyword για το παράδειγμά μας είναι η «αύξηση επισκεψιμότητας» και όλες οι παρεμφερή, όπως: «αύξηση επισκέψεων ιστοσελίδας», «αύξηση επισκέψεων website» κλπ. Από την άλλη, η keyword «δωρεάν αύξηση επισκεψιμότητας» δεν μας κάνει, αφού η pay per click διαφήμιση κοστίζει.

Μία επιπλέον μέθοδο για να συγκεντρώσετε keywords την προσφέρει το keyword tool της Google. Αντί να κάνετε αναζήτηση για μία keyword, μπορείτε να εισάγετε ένα website και η Google θα σας δώσει μία λίστα από keywords, οι οποίες θεωρεί πως σχετίζονται με το συγκεκριμένο website.

Επίσης μπορείτε να επισκεφτείτε το keyword typo generator, στο οποίο μπορείτε να εισάγετε μία keyword και να πάρετε μία λίστα με πιθανά ορθογραφικά λάθη για αυτή την keyword.

Υπάρχει πολύς κόσμος που γράφει λάθος την keyword όταν κάνει μία αναζήτηση. Οι keywords με ορθογραφικά λάθη μπορεί να μην έχουν μεγάλο όγκο αναζητήσεων, όμως δεν έχουν καθόλου ανταγωνισμό. Πιθανότατα θα είστε οι μόνοι που διαφημίζεστε για τέτοιες keywords.

Οι περισσότερες από αυτές που θα σας δώσει το keyword typo generator δεν θα αποδειχτούν και ιδιαίτερα χρήσιμες, πιθανόν όμως να βρείτε και μερικές που σας φέρνουν επισκέψεις με πάρα πολύ μικρό κόστος, λόγο της έλλειψης ανταγωνισμού.

Δυστυχώς το keyword typo generator δεν υποστηρίζει τα ελληνικά παρά μόνο τα greeklish. Ούτως ή άλλως όμως υπάρχει πολύς κόσμος που ψάχνει με greeklish ή με αγγλικές keywords.

Τέλος, πολύς κόσμος εισάγει domains σε μηχανές αναζήτησης αντί για την μπάρα πλοήγησης. Βρείτε ανταγωνιστικά websites ή websites που δραστηριοποιούνται σε παρόμοια αγορά με την δική σας και χρησιμοποιείστε τα domain τους σαν keywords.

Αυτή η τακτική θα σας φέρει ποιοτικές επισκέψεις με πολύ μικρό κόστος, αφού ελάχιστοι είναι αυτοί που διαφημίζονται για domains.

Όπως θα έχετε καταλάβει θα πρέπει να δημιουργήσετε μία μεγάλη λίστα από ποιοτικές keywords. Όσο μεγαλύτερη θα είναι η λίστα αυτή, τόσο περισσότερες επισκέψεις θα έχετε. Ξεκινήστε με τις 20 – 30 πιο προφανής και σιγά σιγά μεγαλώστε την λίστα σας.

Περισσότερες πληροφορίες για το search network θα βρείτε στην σελίδα που είναι αφιερωμένη στο quality score.