Σε αυτή την σελίδα, όλα όσα έχουμε μιλήσει μέχρι στιγμής δένουν μεταξύ τους και δημιουργούν μία πανίσχυρη email marketing στρατηγική, η οποία είναι δύσκολο να αποτύχει.

Σας θυμίζω πως το μοντέλο που πρόκειται να ακολουθήσουμε είναι το εξής: Πληροφορία-Πληροφορία-Πώληση-Πληροφορία-Πώληση. Δηλαδή θα στείλουμε στην αρχή 2 πληροφοριακά emails, θα ακολουθήσει ένα πώλησης, άλλο ένα πληροφοριακό και τέλος ένα ακόμη πώλησης. Ας δούμε πως το κάνεις.

Η δομή των πληροφοριακών emails

Εδώ έχετε 2 επιλογές. Η πρώτη είναι να στείλετε ένα email που να περιέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, μαζί με το link του προϊόντος που προωθείτε, είτε αυτό ανήκει σε εσάς, είτε πρόκειται για κάποιο affiliate program.

Αυτή η μέθοδος έχει αποτελέσματα, όμως καμία σχέση με τα αποτελέσματα που θα έχει αν η όλη προώθηση γίνει μέσα από ένα blog. Ο κόσμος έχει συνδέσει τα blogs με ενημέρωση και ψυχαγωγία. Κανείς δεν περιμένει να δει κάποια προσπάθεια πώλησης μέσα από ένα blog!

Ο χαρακτήρας των blogs είναι από μόνος του αρκετά αφοπλιστικός, κάτι πολύ σημαντικό, αν θυμάστε τα όπλα του marketing που συζητήσαμε στην προηγούμενη σελίδα. Οπότε στέλνεις ένα email δομημένο κάπως έτσι:

«Έχω ένα καινούριο post στο blog μου σχετικά με το πώς θα προσεγγίσεις μία γυναίκα χωρίς να φανείς σαν ηλίθιος. Ελπίζω να σου αρέσει, τα λέμε αργότερα.
Γιώργος»

Αυτό είναι όλο. Όπως ένας φίλος γράφει σε ένα φίλο. Όταν κάποιος διαβάζει για ένα blog, ακόμα και αν δεν το σκεφτεί συνειδητά, υποσυνείδητα σκέφτεται πως δεν υπάρχει απειλή, πρόκειται για ένα blog post.

Η αντίδραση θα είναι ακόμα θετικότερη αν το email αναφέρει ένα video blog post. Το video έχει στις μέρες μας ακόμα μεγαλύτερη αξία. To internet, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται σε ένα οπτικοακουστικό μέσο.Αν σας τρομάζει το video, γράψτε ένα πολύ καλό blog post.

Αν παρεμπιπτόντως αποφασίσετε να δημιουργήσετε video, αυτό θα πρέπει να είναι μέχρι 7 – 8 λεπτά και κάτω από το video θα πρέπει να βρίσκεται ένα text link που να γράφει:

«Κάντε click εδώ για αυτό που σας έλεγα στο video».

Ένα ακόμα λόγος που η προώθηση θα πρέπει να γίνει μέσα από ένα blog είναι τα σχόλια που αφήνουν οι επισκέπτες. Αν το posts σας είναι εξαιρετικό, θα δημιουργηθούν 50,100 ή και 200 σχόλια που αποθεώνουν το άρθρο ή το video.

Έχουμε μιλήσει στην προηγούμενη σελίδα για την δύναμη των κοινωνικών αποδείξεων.

Επιπλέον, κάποιοι από αυτούς που θα αγοράσουν το προϊόν, θα αφήσουν σχόλια του στυλ: «Αγόρασα το προϊόν και είναι καταπληκτικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.»

Σε αυτό το σημείο έχει δημιουργηθεί κάτι πανίσχυρο. Ένα αυθόρμητη και πολύτιμη σύσταση ή αλλιώς testimonial.

Κλείνοντας το email marketing

Ας δούμε μετά από όλα αυτά, τι έχετε στοιβάξει ψυχολογικά στους εγγεγραμμένους στην λίστα σας.

Πρώτα από όλα ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που προωθείτε, αλλιώς δεν θα ήταν στην λίστα σας. Σας εμπιστεύονται, γιατί τους έχετε προσφέρει αποτελέσματα εκ των προτέρων και έχετε δημιουργήσει ένα περιβάλλον θετικής προσμονής, αφού μπορούν να δουν τον εαυτό τους να κάνει ότι λέτε.

Και όλα αυτά έχουν γίνει μέσα από ένα blog, που είναι εντελώς αφοπλιστικό, που προσφέρει κοινωνικές αποδείξεις και με έναν τρόπο χαλαρό, χωρίς καθόλου πίεση, βοηθώντας τους να φτάσουν στον στόχο τους, προσφέροντας πολύ ποιοτικές πληροφορίες.

Στην σελίδα που περιγράφονται τα εργαλεία του email marketing, έχετε δει ένα video για το πώς να δημιουργήσετε εύκολα και γρήγορα ένα blog. Σωστά;

Οπότε δεν βλέπω κάποιο λόγο για να μην ακολουθήσετε τις email marketing στρατηγικές που περιγράφω, ώστε να κερδίζετε χρήματα μέσω internet, χτίζοντας μια email λίστα και βοηθώντας τους συνδρομητές της λίστα αυτής να πετύχουν τους στόχους τους, όποιοι και αν είναι αυτοί.