Τα αυθεντικά blog posts λοιπόν είναι το πρώτο βασικό συστατικό ενός επιτυχημένου blog. Το δεύτερο και πιο οφθαλμοφανές έχει να κάνει με την ποιότητα των πληροφοριών που μεταφέρει. Πρέπει να δώσετε στον επισκέπτη περισσότερα από αυτά που περιμένει να βρει.
Εκπλήξτε τον θετικά, δημιουργήστε του την αυθόρμητη διάθεση να θέλει να μάθει περισσότερα για το θέμα, περισσότερα για εσάς, προκαλέστε την αυθόρμητη εγγραφή στο newsletter ή στο RSS feed του blog σας. Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας στο πως να δώσετε.
Αυτό νομίζω είναι κανόνας για κάθε είδους επιχείρηση είτε αυτή δραστηριοποιείται στον ηλεκτρονικό κόσμο είτε στον φυσικό. Αυτός που θα προσφέρει την καλύτερη υπηρεσία, θα έχει και τα περισσότερα κέρδη. Στρέψτε λοιπόν την προσοχή σας στο πως θα δώσετε και το πως θα πάρετε θα τακτοποιηθεί από μόνο του.
Αν δεν έχετε ήδη τις πληροφορίες να μοιραστείτε με τους επισκέπτες σας, από την στιγμή που το blog σας ασχολείται με κάτι που αγαπάτε, δεν θα σας είναι δύσκολο να τις βρείτε. Επίσης νομίζω πως θα είναι και ιδιαίτερα ευχάριστο. Δημιουργήστε λοιπόν blog posts ικανά να εκπλήξουν τον επισκέπτη με την ποιότητα των πληροφοριών που περιέχουν. Κάπου εδώ φτάσαμε στον δεύτερο στόχο.
Στόχος νο 2: Συγκεντρώστε τις καλύτερες πληροφορίες για το θέμα και προσφέρτε τις απλόχερα στους επισκέπτες σας.
Η σημασία της εικόνας στην δημιουργική διαδικασία
Μέχρι στιγμής έχουμε θέσει 2 στόχους. Ο πρώτος είναι η δημιουργία αυθεντικών άρθρων και ο δεύτερος η προσφορά ποιοτικών πληροφοριών. Είναι ικανή η επίτευξη των 2 αυτών στόχων να οδηγήσει στην επιτυχία; Νομίζω πως ναι, αλλά αν θέλετε πραγματικά να εκτοξεύσετε τον αριθμό των επισκέψεων του blog σας και μαζί με αυτόν τον αριθμό των εισπράξεων, θα πρέπει να κάνετε και κάτι ακόμα.
Θα πρέπει να δώσετε στα posts σας την προσωπική σας φωνή, τον προσωπικό σας μοναδικό χαρακτήρα. Αυτό είναι και το δυσκολότερο κομμάτι της δουλειάς σας, γιατί απλά θα πρέπει να γίνετε δημιουργικοί και να αφήσετε την προσωπικότητα σας να ξεδιπλωθεί μέσα από το blog post σας. Ακούω πολλές φορές κάποιους να λένε πως ο τάδε είναι δημιουργικός ενώ εγώ όχι.
ΟΛΟΙ είμαστε δημιουργικοί, απλά κάποιοι εκφράζουν την δημιουργικότητά τους και κάποιοι όχι. Καταλαβαίνω πως πρόκειται για περίεργη δήλωση, όμως όλοι έχουμε την δική μας μοναδική προσωπικότητα η οποία αντανακλάται στα αποτελέσματά μας και κατά επέκταση στα blog posts που δημιουργούμε.
Μιλώντας καθαρά από προσωπική πείρα, παρατηρώντας τον εαυτό μου και τα posts που έχω δημοσιεύσει κατά καιρούς, θα έλεγα πως η ποιότητα των άρθρων μου σχετίζεται απόλυτα με την εικόνα που έχω στο μυαλό μου και με το αποτέλεσμα που θέλω να δημιουργήσω.
Όταν κρατάω στο μυαλό μου την εικόνα ενός blog post που θα κάνει την διαφορά, που θα μείνει στον αναγνώστη, που θα κάνει την καρδιά του να χτυπάει γρηγορότερα καθώς το διαβάζει, έχω έμπνευση. Όταν γράφω απλά για να γράψω, απλά για να φέρω σε πέρας το φόρτο εργασίας της ημέρας, οι πράξεις μου θα έλεγα πως είναι απλά αναποτελεσματικές.
Νομίζω πως η έμπνευση έρχεται σε αυτούς που έχουν όραμα και δουλεύουν με κατεύθυνση την πραγματοποίηση του οράματός τους. Σε αυτούς που προσπαθούν να κερδίσουν αυτό που πραγματικά θέλουν και έχουν την πίστη που απαιτείται, ώστε να προβούν στις απαραίτητες πράξεις και να το μετατρέψουν σε πραγματικότητα.
Η έμπνευση είναι απαραίτητο συστατικό της δημιουργικής διαδικασίας και αν νομίζετε πως δεν μπορείτε να την καλέσετε, επιτρέψτε μου να πω πως δεν γνωρίζετε ποιοι πραγματικά είστε και τι μπορείτε να κάνετε. Αυτό που απαιτείται είναι όραμα και ο καθένας έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει στο μυαλό του την εικόνα που ο ίδιος επιθυμεί.
Στόχος νο 3 : Δημιουργήστε την εικόνα ενός blog που θα κάνει την διαφορά, την εικόνα του καλύτερου blog στο είδος του και κρατήστε αυτή την εικόνα όταν γράφετε τα άρθρα σας.
Κάποια πράγματα για να σας βοηθήσουν
Υπάρχει περίπτωση να διαπιστώσετε πως το θέμα που σας αρέσει, πάνω στο οποίο έχετε αποφασίσει να στήσετε το blog σας δεν έχει την απαιτούμενη ζήτηση στην Ελλάδα για να είναι κερδοφόρο. Μπορείτε εύκολα να το διαπιστώσετε αν ακολουθήσετε τις οδηγίες, όπως περιγράφονται στην σελίδα keyword analysis.
Ένα θέμα που δεν μπορεί να είναι κερδοφόρο για ένα blog που είναι γραμμένο στα Ελληνικά, μπορεί να είναι πολύ κερδοφόρο για ένα blog που είναι γραμμένο στα Αγγλικά. Ενα καταπληκτικό πρόγραμμα που χρησιμοποιώ όταν θέλω να γράψω κάτι στα Αγγλικά είναι το white smoke.
Το white smoke ελένχει το κείμενο για τυχόν ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και προσφέρει προτάσεις και λύσεις για τα προβλήματα που εντοπίζει. Πρόκειται για ένα προγραμμα που χρησιμοποιείται και από άτομα που τα Αγγλικά είναι η μητρική τους γλώσσα και θέλουν να βελτιώσουν τα κείμενά τους! Είναι σαν να έχεις κάποιον καθηγητή να διορθώνει το blog post σου πριν το δημοσιεύσεις. Φανταστικό προϊόν.