Κατά αρχήν, επειδή πιθανόν να υπάρχει αρκετός κόσμος που δεν γνωρίζει και πολλά για τα blogs, ρίξτε μία ματιά στην σελίδα τι είναι blog, για να έχετε μία καλύτερη εικόνα για το θέμα. Σε αυτή την σελίδα θέλω να μιλήσω λίγο για τις ιδιαιτερότητες των blogs και για τους λόγους που έχουν γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία.
Όπως αναφέρω και στο video, τα blogs αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη συμπάθεια από την Google. Κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος ή να γνωρίζει τους ακριβής λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να μαντέψουμε τους λόγους.
Για να μπορέσω να δώσω μία απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσω search engine optimization ορολογία, η οποία μπορεί να μην είναι κατανοητή από πολύ κόσμο. Αν δυσκολεύεστε να κατανοήσετε όσα διαβάζετε δεν έγινε και τίποτα.
Το γεγονός παραμένει πως τα blogs κατατάσσονται πολύ ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Το γιατί δεν έχει και τόσο σημασία. Ούτως ή άλλως κανείς, πέρα από μερικά στελέχη της Google, δεν μπορεί να είναι βέβαιος για τις ακριβής αιτίες.
Μία πιθανή αιτία είναι η κωδικοποίηση των blogs. Η Google θέλει να βλέπει καθαρούς κώδικες και συγκεκριμένη δομή στις ιστοσελίδες. Οι μεγάλες blogging πλατφόρμες σαν την WordPress, γνωρίζουν πως να δημιουργήσουν ένα Google friendly λογισμικό. Οι web designers της γειτονιάς όμως όχι.
Μπορεί να είναι σε θέση να δημιουργήσουν πολύ όμορφες στην όψη ιστοσελίδες, όμως λίγοι γνωρίζουν από search engine optimization και ακόμα λιγότεροι έχουν γνώσεις που να μπορούν να συγκριθούν με αυτές των δημιουργών της WordPress.
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι τα σχόλια που μπορεί ο επισκέπτης να κάνει σε ένα άρθρο. Η Google θέλει να βλέπει πλούσια περιεχόμενα και τα σχόλια είναι μέρος των περιεχομένων μίας σελίδας.
Τα σχόλια ευνοούν τον διάλογο και ο διάλογος συμβάλει στο να καλυφθεί καλύτερα το θέμα της σελίδας. Η Google θέλει ο επισκέπτης να βρίσκει εύκολα αυτό που ψάχνει και από την στιγμή που η διαφορετικότητα των απόψεων, συμβάλει στο να βρει ο επισκέπτης μία ολοκληρωμένη απάντηση στο ερώτημα που τον απασχολεί, είναι λογικό να ευνοήσει τα blogs στην κατάταξη.
Επίσης τα σχόλια προσφέρουν εξωτερικά links στην σελίδα, κάτι που είναι σημαντικό στο search engine optimization. Για να αφήσει ο επισκέπτης ένα σχόλιο, θα πρέπει να εισάγει σε ένα πεδίο το όνομά του, το email του και το URL του website του, αν έχει. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα link, με anchor text το όνομα του επισκέπτη.
Τα blogs σαν όπλο του Marketing
Εκτός από την καλή απόδοση των blogs στις μηχανές αναζήτησης, αποτελούν και ένα πολύ σημαντικό όπλο του marketing. Μέχρι στιγμής, ο κόσμος έχει συνδέσει τα Blogs με διασκέδαση και ενημέρωση και δεν περιμένει να δει μία προσπάθεια πώλησης μέσα από αυτά.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζει λιγότερες αντιστάσεις προς το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείται. Επίσης υπάρχει και μία σχέση οικειότητας με τον blogger, κάτι που ευνοεί τις πωλήσεις.
Η γλώσσα που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στα blogs είναι απλή και καθημερινή, σε αντίθεση με την ξύλινη γλώσσα που χρησιμοποιούν τα εμπορικά websites. Εσείς από ποιον θα αγοράζατε κάτι; Από κάποιον που γνωρίζετε και πιθανόν εμπιστεύεστε ή από κάποιον άγνωστο και ψυχρό πωλητή;
Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους τα blogs έχουν γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας γνωρίσω τον Yaro Starak, έναν τύπο που κερδίζει $20,000 – 50,000 ευρώ κάθε μήνα από το blog του.
Ο Yaro έχει δημιουργήσει ένα πρόγραμμα διδασκαλίας online, το Blog Profits Blueprint, το οποίο είναι εξαιρετικό και αυτή την στιγμή αριθμεί περισσότερα από 1,500 μέλη. Ο Yaro είναι εξαιρετικός δάσκαλος και θα σας βοηθήσει να στήσετε ένα πολύ επικερδές blog.