Οι meta tags στις μέρες μας παίζουν πολύ μικρό ρόλο στη θέση κατάταξης που θα έχει το website σας και είναι αόρατες για τον επισκέπτη, εκτός του title tag και του meta description tag.
Παρόλα αυτά, οι meta tags παίζουν μεγάλο ρόλο στην λειτουργικότητα της ιστοσελίδας και είναι πολύ σημαντικό να συμπληρωθούν σωστά. Δώστε μεγάλη προσοχή στην Title και Description tag.
Title Tag
Ο τίτλος του σελίδας σας. Μακράν η σημαντικότερη meta tag από όλες.
Όπως βλέπετε είναι το πρώτο που βλέπει κάποιος όταν κάνει μία αναζήτηση.
Ο Title tag:
• Πρέπει να έχει μήκος 60 – 80 χαρακτήρες (μαζί με τα κενά),
• να περιέχει τη βασική λέξη-κλειδί της σελίδας στην αρχή (1η ή 2η λέξη) και
• να απαντά στο ερώτημα: «γιατί να κάνω click εδώ;»
Αυτός που θα δει τον τίτλο σας πρέπει αμέσως να καταλαβαίνει περί τίνος πρόκειται.
Αν πρόκειται να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί 2 φορές, φροντίστε η δεύτερη φορά να είναι στο πληθυντικό αν η πρώτη ήταν στον ενικό και το αντίθετο. Π.χ καρέκλα, καρέκλες
Για τις μηχανές αναζήτησης ο ενικός και πληθυντικός αποτελούν δύο διαφορετικές λέξεις. Οπότε σκεφτείτε καλά ποια θα χρησιμοποιήσει ο περισσότερος κόσμος. Αν κάποιος ψάχνει για καρέκλες, θα γράψει στη μηχανή αναζήτησης, τη λέξη καρέκλα ή τη λέξη καρέκλες;
ΠΟΤΕ μην γράφετε τη λέξη-κλειδί πάνω από 2 φορές.
Μπορείτε να συμπεριλάβετε δύο διαφορετικές λέξεις-κλειδιά στον τίτλο σας, αρκεί να δείχνει φυσικό και να βγάζει νόημα.
Μην ξεχνάτε ότι πρώτα γράφετε για ανθρώπους και μετά για τα web crawlers.
Meta description tag
Η δεύτερη σημαντικότερη meta tag. Εδώ εισάγετε την περιγραφή της σελίδας σας.
Διαφημίστε τη δουλειά σας. Κάπως έτσι πρέπει να το δείτε.
• Μην επαναλαμβάνετε το τίτλο
• μην χρησιμοποιήσετε τη βασική λέξη-κλειδί περισσότερες από 2 φορές.
• Η περιγραφή δεν πρέπει να ξεπερνά τους 200 χαρακτήρες.
Η γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσετε 1 φορά την βασική λέξη-κλειδί και 3,4 LSI keywords.
Είναι κάποια πράγματα που θα πρέπει να γίνουν καλά και σωστά. Ένα από αυτά είναι οπωσδήποτε τα meta tags. Αφιερώστε όσο χρόνο χρειαστεί. Μελετήστε τα meta tags των κορυφαίων ιστοσελίδων και δημιουργήστε τα δικά σας έχοντας στον νου τις πληροφορίες που η δική σας ιστοσελίδα προσφέρει.
Meta Keywords Tag
Εδώ δίνετε μια λίστα με τις κυριότερες λέξεις-κλειδιά που αφορούν τη σελίδα σας.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι να βάλετε μια μεγάλη λίστα από λέξεις-κλειδιά και να μπερδέψετε τις μηχανές αναζήτησης.
• Οι λέξεις ή φράσεις που θα εισάγετε δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 (7-9 το ιδανικό)
• βάλτε πάντα 1η την βασική λέξη-κλειδί του site σας.
• Οι μισές από αυτές πρέπει να είναι LSI keywords
H1, H2, H3 tag
Δώστε έναν πολύ σύντομο τίτλο για ένα από τα παραπάνω tags, χρησιμοποιώντας μία LSI keyword για το καθένα.
Άλλες meta tags
Υπάρχουν αρκετές ακόμα meta tags όπως οι: meta robots και meta refresh tag οι οποίες χρησιμοποιούνται από ορισμένου τύπου ιστοσελίδες. Επέλεξα, σε αυτή την σελίδα, αναφέρω τις πιο σημαντικές meta tags, οι οποίες χρησιμοποιούνται από όλα τα websites.
Για παράδειγμα, οι meta robot tags, χρησιμοποιούνται για να ελέγξουν τα bots των μηχανών αναζήτησης, ώστε μην καταγράψουν τη σελίδα και να μην ακολουθήσουν τα links της. Χρησιμοποιείται από blogs, ώστε να μην ακολουθούνται τα links που βρίσκονται στα σχόλια. Οι meta robot tags, χρησιμοποιούνται επίσης από publishers, που δοκιμάζουν ριψοκίνδυνες τεχνικές και δεν θέλουν οι σελίδες τους να καταγραφούν, για να μην τιμωρηθούν για spamming.
Τα bots είναι προγραμματισμένα να καταγράφουν και να ακολουθούν τα πάντα, εκτός αν τους δηλώσετε να μην το κάνουν. Εσείς επικεντρωθείτε στις 3 meta tags που αναφέρονται σε αυτή την σελίδα, συμπληρώστε τες προσεκτικά, για όλες τις σελίδες σας και δημιουργήστε μία meta robots tag, ακόμα και αν αναφέρει πως όλα τα links είναι do follow. Η παρουσία της meta robots tag δίνει πόντους στο SEO, οπότε δημιουργήστε την.