Η επιτυχημένη διαφήμιση είναι το μυστικό για ραγδαία ανάπτυξη.

Είναι ένας γρίφος που αν πραγματικά θέλεις να έχεις μια πολύ μεγάλη και σταθερή ροή πωλήσεων και να φέρεις την επιχείρησή σου εκεί που ονειρεύεσαι, πρέπει να ξεκλειδώσεις.

Όταν μιλάω με επιχειρηματίες ή ελεύθερους επαγγελματίες σχετικά με διαφήμιση, μία συνηθισμένη αντίδραση είναι η εξής:

«Δοκίμασα… Δεν δουλεύει…»

Η απάντησή μου συνήθως είναι η εξής: «Δεν είναι πως η διαφήμιση δεν δουλεύει.. εσύ δεν γνωρίζεις πως να την κάνεις να δουλέψει.»

Το πρόβλημα συνήθως είναι πως οι περισσότεροι διαφημίζονται για τους λάθος λόγους.

Είτε εμφανίζεται κάποιος πωλητής, πρόσωπο με πρόσωπο ή στο τηλέφωνο και τους πείθει να πληρώσουν κάποιου είδους προβολή, είτε οι πωλήσεις είναι πεσμένες και αποφασίζουν να δοκιμάσουν κάποιου είδους διαφήμιση.

Αυτοί δεν είναι λόγοι για να τρέξεις μία διαφήμιση.

Ο λόγος για να τρέξεις μια διαφήμιση είναι επειδή έχεις κάτι να πεις. Το «ελάτε σε εμάς είμαστε οι καλύτεροι δεν είναι μήνυμα».

Επειδή γνωρίζω πως ο χρόνος σου είναι περιορισμένος, πάμε να δούμε αμέσως τι πρέπει να κάνεις.

Θα πρέπει να δημιουργήσεις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που πουλάς. Δεν έχει σημασία το προϊόν.

Ότι και να πουλάς υπάρχουν πληροφορίες που κατέχεις τις οποίες οι υποψήφιοι πελάτες σου θα βρουν χρήσιμες.

Υπάρχουν πράγματα που θα έπρεπε να ξέρει; Υπάρχουν ερωτήσεις τις οποίες μπορείς να απαντήσεις; Τι θα έπρεπε να προσέξει κάποιος στην αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος;

Αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να επιμορφώσεις τον πελάτη ώστε αυτός να νιώθει πως έχει την γνώση και είναι σε θέση πλέον να πάρει την καλύτερη δυνατή απόφαση.

Ας δούμε ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε πως πουλάς κιθάρες.

Ποια η διαφορά μεταξύ μιας κιθάρας των 100€ και μία των 1000€;

Ποια η διαφορά στο υλικό κατασκευής;

Ποια είναι η ιδανική επιλογή για κάποιον που ξεκινάει;

Υπάρχει περίπτωση να με «σπρώξουν» προς μια κατεύθυνση επειδή θέλουν να πουλήσουν το συγκεκριμένο μοντέλο;

Αυτές είναι ερωτήσεις που μπορείς να απαντήσεις και να επιμορφώσεις τον πελάτη. Ουσιαστικά δημιουργείς έναν οδηγό αγοράς.

Αντί να διαφημίσεις κιθάρες, διαφημίζεις οδηγό αγοράς. Έτσι βοηθάς τον πελάτη με αποτέλεσμα να κερδίζεις ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Αγοράζουμε προϊόντα από αυτόν που εμπιστευόμαστε και όχι από αυτόν που είναι φθηνότερος.

Δεν είναι η τιμή το νο1 κριτήριο αγοράς των καταναλωτών. Ακόμα και σε αυτή την οικονομία.  Αν ήταν η τιμή όλα τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούσαν στον δρόμο θα ήταν Hyundai.

Εκτός του γεγονότος πως χτίζεις εμπιστοσύνη βοηθώντας τον υποψήφιο πελάτη να κάνει για αυτόν την καλύτερη δυνατή επιλογή, προσφέρεις τον οδηγό αυτό για αντάλλαγμα το email.

Στέλνεις κόσμο σε μία σελίδα σαν και αυτή.

Φαντάζομαι έχεις δει τέτοιου είδους σελίδες που προσφέρουν κάποιο αντάλλαγμα για το email του επισκέπτη.

Με αυτόν τον τρόπο συλλέγεις emails και έχεις πλέον την δυνατότητα να επικοινωνήσεις με τον υποψήφιο πελάτη ξανά και ξανά.

Αυτή είναι η πρώτη επιλογή. Η άλλη επιλογή που έχεις είναι να δημιουργήσεις ένα πολύ χρήσιμο άρθρο και να διαφημίσεις αυτό.

Παράδειγμα:

«3 τρόποι για να μάθεις γρήγορα κιθάρα»

Ή δούμε ένα άλλο παράδειγμα. Ας υποθέσουμε πως πουλάς καλλυντικά και γράφεις ένα άρθρο του στυλ:

«Πως να βαφτείς σε 3 λεπτά και να μοιάζεις σαν να σε έχει βάψει επαγγελματίας.»

Όποια κάνει click σε αυτό το άρθρο συνηθίζει να βάφεται οπότε αγοράζει και καλλυντικά.

Μέσα από το άρθρο προτρέπεις τον επισκέπτη να δει τα καλλυντικά που έχεις να προσφέρεις.

Επίσης κάνεις remarketing σε όποιον επισκεφτεί την σελίδα του άρθρο. Προβάλεις δηλαδή μια διαφήμιση σε όσους έχουν διαβάσει το άρθρο η οποία τους ακολουθεί στο internet.

Και στις 2 περιπτώσεις το κόστος της διαφήμισης είναι πολύ μικρότερο από την στιγμή που διαφημίζονται πληροφορίες και όχι κάποιος προϊόν.

Επίσης το remarketing έχει από την φύση του πολύ χαμηλό κόστος οπότε ρίχνεις θεαματικά το διαφημιστικό κόστος.

Παράλληλα με το χαμηλότερο κόστος κερδίζεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα βοηθώντας τον υποψήφιο πελάτη με χρήσιμες πληροφορίες κάτι που αυξάνει τις πωλήσεις και κάπως έτσι μπορείς να διαφημιστείς με κέρδος.

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες για το πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, να έλξεις περισσότερους πελάτες και να έχεις περισσότερες πωλήσεις θα σου πρότεινα να αποκτήσεις την ειδική αναφορά «Πως να διπλασιάσεις τα κέρδη σου»

Δες περισσότερα εδώ