Οι περισσότερες επιχειρήσεις σχεδιάζουν μία ιστοσελίδα και στην συνέχεια προσπαθούν να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες.

Η επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας αλλά υπάρχουν και άλλα σημεία στα οποία μπορεί κανείς να επικεντρωθεί και να έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσω σε 5 σημεία τα οποία είναι κατά την προσωπική μου άποψη τα πιο σημαντικά.

  • Επαφές (leads)

Το αναφέρω σε κάθε ευκαιρία. Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να προσφέρει κάποιο αντάλλαγμα για να συλλέξει τα στοιχεία του επισκέπτη.

Η βελτιστοποίηση του αριθμού των ανθρώπων που αφήνουν τα στοιχεία τους θα δημιουργήσει μία μεγάλη βάση δεδομένων η οποία είναι ίσως το μεγαλύτερο κεφάλαιο που μπορείς να δημιουργήσεις στο διαδίκτυο.

Από μία τέτοια λίστα μπορείς να δημιουργήσεις μία σταθερή ροή χρημάτων. Η βελτιστοποίηση του μηχανισμού συλλογής επαφών είναι ζωτικής σημασίας.

  • Conversion

Πόσο καλή δουλειά κάνει η ιστοσελίδα στο να μετατρέπει επισκέπτες σε πελάτες; Το conversion rate (ποσοστό μετατροπής) μίας ιστοσελίδας μπορεί να αυξηθεί δοκιμάζοντας πράγματα.

Μπορεί να δοκιμάσεις έναν διαφορετικό τίτλο στην σελίδα ή να προσθέσεις μαρτυρίες πελατών. Μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικό κείμενο πώλησης ή ακόμα και να προσθέσεις κάποιο video.

Δοκιμάζοντας διάφορα, θα μπορέσεις να βελτιστοποιήσεις το conversion rate της σελίδας.

  • Ανύψωση

Γίνεται κάποια προσπάθεια να καλλιεργηθεί η σχέση με τον πελάτη και να προωθηθούν σε αυτόν ακριβότερα προϊόντα;

Μην υποθέτεις πως το ποσό που είναι διατεθειμένος να ξοδέψει ο πελάτης στην επιχείρηση σου είναι συγκεκριμένο.

Θα πρέπει να προσπαθείς συνεχώς να προωθείς ακριβότερα προϊόντα σε υπάρχοντες πελάτες.

  • Διατήρηση Πελατών

Προσφέρεις στους πελάτες σου ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες; Είναι η εμπειρία τους θετική; Αν ναι τότε θα μπορείς να τους κρατήσεις και να μείνουν πελάτες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ένα τακτικό newsletter προς τους πελάτες σου δίνει την δυνατότητα να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης. Έχω αναφέρει πολλές φορές πως οι πελάτες αγοράζουν από αυτόν που συμπαθούν και εμπιστεύονται.

  • Συστάσεις

Και σε αυτή την περίπτωση ένα τακτικό newsletter προς τους πελάτες θα σου δώσει την δυνατότητα να τους κινητοποιήσεις ώστε να σου φέρουν συστάσεις.

Φαντάσου τι θα συνέβαινε αν κάθε πελάτης σου έφερνε άλλον έναν. Είναι κάτι που δεν θα γίνει τυχαία. Θα πρέπει να το ενορχηστρώσεις.

Αυτά είναι λοιπόν τα 5 σημεία που πρέπει να στρέψεις την προσοχή σου για να εκτοξεύσεις τα κέρδη μιας ιστοσελίδας. Αν τα βελτιστοποιήσεις θα δεις θεαματική αλλαγή.