Μία αλεπού και ένας λαγός έπιναν την μπύρα τους σε ένα μπαρ. rabbit_fox-internet-marketing

Η κουβέντα πήγε στον κοινό τους εχθρό. Τα κυνηγόσκυλα!

Η αλεπού είπε πως δεν είχε καμία ανησυχία επειδή ήταν πολύ έξυπνη. Είχε πολλά σχέδια διαφυγής.

Είπε στον λαγό πως αν έρθουν τα κυνηγόσκυλα, θα μπορούσε να τρέξει στην σοφίτα και να κρυφτεί.

Ή να τρέξει μέχρι το διπλανό ποτάμι ώστε να χάσουν τα σκυλιά την μυρωδιά της.

Θα μπορούσε επίσης να αρχίσει να τρέχει γύρω γύρω από το μπαρ, μετά να ανέβει σε ένα δέντρο και να διασκεδάζει βλέποντας τα κυνηγόσκυλα να κουτουλούν μεταξύ τους μπερδεμένα.

Ήταν σίγουρη πως με τον ένα ή άλλο τρόπο θα μπορούσε να ξεγελάσει τα σκυλιά.

Ο λαγός με την σειρά του παραδέχτηκε πως είχε μόνο μία ιδέα για το τι μπορούσε να κάνει.

Να τρέξει σαν λαγός!

Αμέσως μόλις τελείωσε την φράση του άκουσαν τον ήχο από τα κυνηγόσκυλα ακριβώς έξω από την πόρτα.

Ο λαγός το έσκασε από την πίσω πόρτα και χάθηκε στο δάσος.

Η αλεπού δίστασε συλλογιζόμενη τις πολλές επιλογές που είχε. Σοφίτα, ποτάμι ή δέντρο;

Μέχρι να αποφασίσει τι θα κάνει τα κυνηγόσκυλα μπήκαν μέσα στο μπαρ και την έφαγαν.

Υπάρχουν πολλά διδάγματα από αυτή την ιστορία.

Το σημαντικότερο είναι πως πρέπει με κάθε τρόπο να αποφύγεις την παράλυση της ανάλυσης.

Έχω δει πολύ κόσμο να παραλύει από το πλήθος των δυνατοτήτων που προσφέρει το internet marketing.

Μην κάνεις το ίδιο λάθος.

Ο περισσότερος κόσμος φοβάται να δράσει μη τυχόν και κάνει κάποιο λάθος.

Και η αλεπού τα ίδια.

Το παιχνίδι του internet marketing κερδίζεται με την δράση και χάνεται με την παράλυση της ανάλυσης.

Το έχω δει να συμβαίνει τόσες πολλές φορές που έχει καταντήσει κλασικό.

Αποφάσισε τι θα κάνεις, είτε ξέρεις αν θα πιάσει είτε όχι και γίνε λαγός.

Ξεκίνα να τρέχεις.

Μην ξεχνάς πως ο μοναδικός τρόπος για να μάθεις αν κάτι θα πιάσει είναι με το να το δοκιμάσεις.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.